5 augusti 2012

Jag bloggade från min mobil innan men nu har jag startat datorn för att blogga igen, även om appen är helt ok så är det enklare att se helheten av vad man postar när man använder datorn, fast det är väl ganska uppenbart ändå.
 
Är riktigt jävla trött, har ont i huvudet och känner mig lite smådeppig, anledningen är det jag skrev igår, att jag helt enkelt offrar mig för mycket, och får absolut inget tillbaks, men det är ju bara att inse fakta, jag orkar inte fundera mer över det nu för jag har annat att tänka på. Skolan exempelvis, det är ju snart dags igen, lovet har gått för fort. Just nu kollar jag lite halvt om halvt på OS, jag är verkligen inte alls insatt och kan ärligt talat ingenting om sport, har aldrig brytt mig och lär förmodligen aldrig göra det, men friidrott (?) är helt okej att titta på, det är nån slags springtävling nu, jag har ingen aning om vad det heter men vad det än är så är det godkänt som tidsfördriv.
 
ll
Bilden är väl inte den allra snyggaste heller, den är 3 timmar gammal och motivet, hmm?... Det är en trött och hyffsat nyvaken Emma. Sånt brukar inte vara så jäkla trevligt, vettu.
 
 
 

KOMMENTARER


» Ping Lowhngren http://pinglowh.blogg.se/

hahha oh tack ska du ha :DD

2012-08-05 // 12:44:28
» DIANA ÖSTERBERG http://dianaosterberg.blogg.se

sv; tack :) näe, de ser bara tungt ut haha!

2012-08-06 // 02:28:37
» Josh Hutcherson fansite http://thejoshhutcherson.blogg.se

litar inte riktigt på appen, föredrar nog hemsidan :P

2012-08-06 // 11:23:04
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: