Alster

Jag är precis tillbaka Från Willys & Överskottsbolaget med ett riktigt gott humör för gissa vad jag hittade? Jo, Alster en stunds texter av Claes Eriksson. Hans bok alltså, i form av ljudbok. Så jävla mysigt, jag ska lyssna på den första skivan ikväll. Den Kostade bara 89:- så jag kunde inte gå därifrån utan den. Annars så köpte jag ny hårfärg och bodylotion och peeling som luktar vanilj, och nån jävla parfym som luktade bubbelgum och lite annat, Jag testar alltid massor med parfym när möjligheten finns, eftersom jag är extremt lättroad så finner jag det oerhört underhållande att dränka mig i parfymtester, så jag kommet väl lukta godis i fortsättningen pga detta inköp. Hahahahaha.... ^^


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: