Får jag bjuda på lite kaos..?

Idag är en sån dag där humöret är det absolut sämsta tänkbara och som allting känns FEL. Riktigt fel,
 
Jag stör mig på mig själv och mina knäppa infall. Jag gör ju saker utan att riktigt tänka efter först och jag önskar att jag hade en vettig förklaring till varför jag gör så.
Som när jag tänker att jag ska lära känna någon, då vill jag ju såklart göra ett bra intryck på personen i fråga.
För mig är det viktigt att agera naturligt, det är för mig ett bra intryck.
Och för det andra, så är det viktigt att kunna prata, för det är ju så man lär känna varann. MEN det blir alltid fel när jag ska säga saker och jag kommer alltid på grejer jag hade velat ha sagt, men jag kommer på dom för sent.
 
Under dessa 3 åren har jag väl haft som ambition att försöka bygga upp ett fint och stabilt nätverk med seriösa vänner, eller åtminstone bekanta som jag kan snacka med då och då i hopp om att skaffa lite nya kompisar i min umgängeskrets.
Men tydligen är det inte alls så det går till, nej jag gör heeelt fel...? Nu har jag istället märkt att när jag försökt vara trevlig så slutar det med att ALLA överger mig. :(
Okej, det är kanske inte det rätta ordet men jag har väl snackat med 5-6 stycken personer jag tyckt verkat vara roliga och intressanta, och då börjar man ju med att agera på det där lagom nyfikna och sociala sättet. Så uppfattar jag att andra gör, så frågan är var felet sitter? Kanske är det mitt utseende som är läskigt? Jag tar inte illa upp om någon säger det för jag vet att jag ser hemsk ut..
 
Jag hoppas verkligen inte att någon tror jag söker uppmärksamhet eller så, men detta är som sagt min personliga blogg där jag skriver ner mina tankar och just nu beskriver jag det jag upplever just nu *
 
Men i alla fall. Det är samma sak när jag gillar någon, alltså när jag blir kär, eller kanske inte kär...Men ja ni som läser förstår förmodligen. Då vill man ju också försöka göra ett gott intryck men det funkar aldrig så jag har officiellt gett upp. Mitt motto är att alla är idioter tills dess att motsatsen bevisats, men jag funderar på om inte alla innerst inne för det mesta är idioter, även om motsatsen bevisats för den där otäcka sidan döljer sig där bakom i alla fall och jag orkar fan inte med mer svek. Det är inte andra som sviker mig, det är jag själv ihopp om att någon ska godkänna min excistens, den dagen har ännu inte kommit och den lär dröja väldigt länge till.
 
 
 
 
Okej denna bilden är ytterst oseriös, men jag känner mig ungefär sådär inombords - när jag gillar någon. Därför att jag vet att det alltid blir kaos av alltsammans.
 
 
Hejdå bloggen.
 
FÖRRESTEN!! jag saknar Glamorousmysterious så galet mycket att jag håller på att bli tokig och jag jobbar på att få tillgång dit igen snart.

KOMMENTARER


» Josh Hutcherson fansite http://thejoshhutcherson.blogg.se

haha skön bild iaf ;)

2012-08-05 // 18:19:03
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: