ny design

Jag har bytt bloggdesign, det är inte jag som gjort den för jag orkar faktiskt inte göra det nu. Vi får se om jag gör det lite senare i veckan eller så men tills dess får den här duga, det enda problemet som jag märkt i nuläget är att menyn åkt ner extremt mycket.. Hur jag ska åtgärda det vet jag faktiskt inte :s
 
Jag ska ta reda på det men det får också bli senare. ^^
 
 
 Uppdatering: jag bytade bloggdesign ännu en gång men jag tvivlar på att någon märkte den förra.
Och sen så försökte jag posta ett inlägg från min mobil innan men det gick inte! Det handlade om skoldagen, men jag orkar inte försöka igen så jag gör ett nytt försök imorgon + inlägg om morgondagen.
 
 

KOMMENTARER


» sara

snygg blogg

2012-08-22 // 21:40:38
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: