Nystart

Jahapp, vad ska jag skriva? Jag känner mig som en av de smartaste varelserna på jorden just nu, det är nämligen såhär att jag helt och hållet glömt bort mina inloggningsuppgifter till min egentlige blogg.
http://glamorousmysterious.blogg.se 
 
Dessutom kan jag inte återställa mina uppgifter så jag har helt enkelt fått börja om här eftersom jag inte hade något val och det är ingen chans i världen att jag efter 2 år lägger ner min bloggverksamhet pga en sån  löjlig bagatell
för det här kanske blir en bra blogg? t.om bättre än "min förra", det vet jag ju inte i nuläget men det kanske är bra med en nystart, en ny story helt enkelt. Eller en ren uppföljning, det återstår att se.
Vad har hänt sen sist då?
 
mjoo, en hel del faktiskt. Jag har haft Gabbi på besök, och det var riktigt kul. Vi gick på teater.
Och om ni, som nu hamnat här på min blogg går tillbaks och läser igenom en del av arkivet på http://glamorousmysterious.blogg.se 
är det i princip omöjligt att missa att teater är en enormt viktig del av mig, mitt liv och mitt allt.
Jag vill inte bli missuppfattad nu när jag helt plötsligt startar om på nytt. Alla som läser måste förstå vad denne bloggens historia är grundat på och vad detta kommer innebära
 
 
Och än så länge är min bloggdesign farligt ful och slarvig men det här är som sagt bara tillfälligt. TROR JAG. Men jag ska ju inte säga för mycket när jag inte ens vet.
 
Hur som helst, välkommen hit.
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: