21 december, någon som överlevt undergången...? :)

Idag har jag unnat mig lite skojigheter. Köpte en jättesöt kaffekopp till mig själv, och Spotify premium så jag kan lyssna obegränsat på min favoritmusik, så Emms är en glad tjej nu, och så är det jullov också, till 7 januari. Så nu ska lilla jag chilla så mycket som möjligt och koppla bort alla dumma tankar som gör mig deppig. Inte värt det, helt enkelt. Imorgon blir det lite julshopping, och jag bloggar imorgonkväll OM jag inte blivit mosad av nån arg tant ute i shoppingcentet, förstås.
 
Tackåhej.
 
 
 
 
FIN KOPP!! :D

KOMMENTARER


Fin blogg! Jag har också en blogg men jätte få läsare så jag skulle bli jätte glad om du kunde kolla in den! Tack

2012-12-21 // 22:09:23

Fin blogg,,, Kika in på min blogg snygging

2012-12-22 // 00:22:41

Vilken fin mugg!

2012-12-22 // 22:01:18
» Autophoto - Julkalender på bloggen! http://autophoto.blogg.se

Hej, Vad brukar du & din familj göra dan före julafton? :)

2012-12-23 // 10:45:48
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: