3 december 2012, sent inlägg

Tjohej, alla människor. Det är måndagskväll, (som om någon missat det) jag sitter klarvaken i sängen och borde verkligen sova. Dock är det förbannat mycket tankar som far omkring i huvudet på mig, men jag får snart ge mig och ta och sova lite istället annars lär jag vara på fruktansvärt dåligt humör imorgon. Dagen var ju helt okej ändå, fick en liten chock då deg visade sig att någon i klassen liksom jag älskar Tokio Hotel. Trodde inte det var sant först xD det har banne mig aldrig hänt, men där ser man. Den enda som jag träffat som gillat TH är Gabbi och det har varit lite tveksamt med det på sista tiden, tänk om jag har någon att snacka med om dom igen. Helt ofattbart. Jag som inte ens vågat nämna TH högt för nån i tro om att bli sparkad till döds typ. Fan vad hemskt :< men sant, jag har faktiskt råkat ut för våld med anledning av bandet, och det är inga roliga minnen. This girl might be my friend, for real. Hennes tvillingsyrra, som också går i klassen, med. :D men nu får jag banne mig hålla käft och sova.... Slänger in två bilder också, en högerroterad bild som är ett misslyckat försök till att se dramatisk ut. Resultatet = Emma ser ut som en sne, drogad säl. Och den andra tilltalade mig därför att jag är förbannat rastlös nu, och känner lite så som texten lyder ibland ;)


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: