Go' juuuul.....

Nu är det jul igen och nu är det jul igen och julen varar än till imorgon!
 
eller?

Nu har vi ätit onödigt mycket mat, jag är trött och tänker chilla som tusan resten av dagen :)
Jag vet att ungefär 9 miljoner svenskar sitter bänkade framför svt1 och tar del av deras mossiga tvutbud medan jag sitter här och tittar på Stinsen Brinner<3, eftersom det är mycket roligare. Jag är inte alls pessimistisk, bara trött på eländet. Jag har dessutom ingen att fira med, får inga julklappar heller och det enda julpynt vi har är en ljusstake i fönstret men det räcker gott och väl :) varför överdriva? eftersom jag VET vad julen handlar om så känner jag inte direkt för att vara delaktig, pga min tro. Med splittrad familj är det inte så lätt att känna gemenskap och sånt heller, men jag klagar inte.
Jag radade upp julmaten på köksbordet, mamma fick lite anfall när det höll på att trilla ner längst ut vid kanterna. Heheee...
 
 
 
Nu ska jag hämta mer julmust.
 
God jul!

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: