jag har tråkigt

 
har inte mycket att skriva, så postar en sån här jättelång, jobbig lista, som ingen orkar läsa.
 
OM DIG
1. Förnamn: Emma
2. Mellanamn: Martina Cecilia
3. Efternamn: Guldfisk, vad annars liksom?! ;]
4. (stad)Bor i: Bor i två städer, och dom är placerade mitt i Skåne, kan man väl säga.
5. (stad)Föddes i: ... På ett BB
6. Mobil nummer: Ofta man lämnar ut sitt mobilnummer på internet? D;
7. Hem telefon: Det har vi inte.. Ha!
8. E-post: [email protected] om någon nu bryr sig.
9. Födelse år: 1996
10. Födelse månad:maj
11. Födelse datum: 23
12. Mamma: är min mamma?
13. Pappa: är någonstans..?
14. Syskon: japp. 
15. Husdjur: zwei katter.
16. Husdjurens namn: Sune & Sonja
17. Skola: Ja, otroligt va?
18. Lärare/Magister: Klassföreståndare, Lillemor. Dramalärare, Eila. Andra lärare... Har andra namn.
19. Stjärntecken: tvilling
20. Kinesiska stjärntecknet: råttan, tror jag? eller va. Måste man veta sånt?
21. Fyller nån känd person år samma dag som dig och isåfall vem: nepp.
22. Trivs du hemma: nä. Eller jo, men jag hade gärna bott själv.
23. Bor dina föräldrar ihop: no
24. Vad bor ni i:ett hus kanske? trevåningshus till och med. Lägenhet, kan man också kalla det.
25. Vem/Vilka bor hemma hos dig: mamma, katterna.
26. Älskar du din familj vad som än händer: det tror jag, har man något val? xD
27. Bråkar ni ofta hemma: nä, aldrig.
28. Har du eget rum: yaaaa.
29. Vilken färg har du på din tapet:beige/ljusbrunt, och vitt på en vägg, tror jag.
30. Har du affischer på din vägg: njää, ett par stycken.
31. Gillar du ditt/ert rum: sådär
32. Vad har du för möbler på ditt rum: säng, skrivbord, byrå, sängbord..

FAVORITER
33. Mat: sushi
34. Färg: turkos, svart, pastellfärger och sånt jobbigt.
35. Djur: hund, katt och annat gulligt.
36. Dryck: froosh --> http://www.froosh.se/ourproducts.html
37. Klädes plagg: just nu älskar jag att gå runt i min onepiece, men ute så är det väl att jag har jeans, hoodietröja, linne.. Ja, sånt.Och ALLTID mina armband, dom är obligatoriska till allt :>
38. Land: Tyskland, fortfarande.
39. Väder: Soligt, men inte för varmt.
40. Årstid: mitten av våren, början av hösten.
41. Månad: maj kanske? dels för att jag fyller år, och för att det är en kombinerad vår och sommarmånad.
42. Skolämne: scenisk gestaltning, engelska, kanske samhäll också. IBLAND.
43. Tv-program: Ghost Hunters, sånt som Kim Sulocki är med i, samt serierna som Gas har gjort. Jag följer ingen särskild serie på tv, kanske 112 på liv och död, men säsongen är slut nu. :<
44. Artist: Galenskaparna & After Shave, såklart, annars Tokio Hotel och Cinema Bizarre. (Saknar) och sen så älskar jag Strifys nya musik, och följer Yu Phoenix, lika slaviskt som TH.
45. Film: Monopol
46. Affär: Gina Tricot, New Yorker
47. Sko sort: boots med lite klack.
48. Hårfrisyr: lugg är ganska fint, sidbena, tuperat, snedlugg, vanlig hästsvans.

HATADE
49. Mat: traditionsenlig mat, julmat och sånt. Det är så konstiga kombinationer, och den enda gången folk äter köttbullar, korv, fisk och potatis på samma gång. Det ÄR konstigt, inte självklart äckligt men väldigt udda i Sverige.
50. Färg: färglösa färger! dystra, skumma nyanser.
51. Djur: Inga, men jag ogillar "skadedjur" och "monster" som krokodiler och sånt läskigt
52. Dryck: alkohol, kanske. När det skadar andra människor och hamnar i fel händer, som hos tonåringar och sånt skit.
53. Klädesplagg: uggs och onepiece, i fel miljö. Man ska INTE ha onepiece ute, eller ja jumpsuits eller vad det heter.
54. Land: Vet inte
55. Väder: Dimma
56. Årstid: För varm sommar
57. Månad: ingen aning
58. Skolämne: matte
59. Tv-program: alla dessa urflippade ring och rösta program, det har gått alldeles för långt. RING OCH RÖSTA PÅ BERTIL SOM SKA KOKA GRÖT FORTARE ÄN STURE I... VEM VILL BLI SVERIGES GRÖTKONUNG!!!!
60. Artist: alla dessa överskattade, talanglösa, fjortismagneter som kommer från ingenstans och blir världens mest kända när dom sjunger om purjolök och ensamma hemmakvällar. Ja jag vet inte men jag finner inte någon av dom där tilltalande alls, faktiskt. Eh..
61. Film: Jag vet inte!
62. Affär: dåligt sorterade och tråkiga sådanna, I guess.
63. Skosort: UGGS!
64. Hårfrisyr: ologiska sådanna.
 
SNYGGA/FULA
65.Snyggaste lärare: Ingen, jag dömmer liksom inte mina lärare till utseendet..?
66.Fulaste lärare: -
67.Snällast lärare: Jag vet inte, alla bemöter mig bra.
68.Dummast lärare: ingen
69.Snyggast i klassen: jag vet inte?
70.Fulast i klassen: jag. O.O
71.Snällast i klassen: jag, såklart. Nä men jag är ju en sån där riktig mjukis, för snäll också kanske.
72.Dummast i klassen: jag!
73.Snyggast kompis: Bella, tror jag. Och Gabbi, men vi går ju inte i samma klass numera.
74.Fulast kompis: ingen
75.Snällast kompis:Bella
76.Dummast kompis:jag vet inte, varför har man dumma kompisar....?
77.Snyggast kändis: Kim! :D
78.Fulast kändis: oj, jag vet inte? varför dömma efter utsidan?
79.Snällast kändis: Kim, igen. Eller After Shave, dom är galet snälla.
80.Dummast kändis:?
81. Vad skulle du svara om din idol ringde: "Men guuuuuuuuuud, heeeeeeej" eller något.
82. Är du singel: no
83. Är du nöjd med det: ja, såklart
84. Vad är klockan: 11.52
85. Gillar du detta test: nä, eller lite kanske :P
86. Vad ska du göra sen: ingen aning
87. Vad har du för mobil iPhone, som är överskattat.
88. Tycker du om den: den funkar!
89. Trivs du i skolan: njaa...
90. Varför gör du det: därför att det är jobbigt, jag blir jämt rastlös och tycker det är påfrestande att behöva lyssna hela tiden dom dagar jag har mycket att tänka på kring andra grejer och jag har varit skoltrött i måånga år.
91. Vilka språk kan du: tyska, svenska, engelska, förstår holländska väldigt bra. xD
92. Vad valde du på språkval i skolan: tyska
93. Vad vill du jobba som: skådespelare
94. Vad är din favorit bok: ingen aning!
95. Hårfärg: blond
96. Ögonfärg: grönögd
97. Vikt: vet inte....!
98. Längd: 164
99. Sko storlek: 39-40
100. Klädstorlek: M
101. Vilken bok genre gillar du mest: äventyr, mysterie. Eller jag vet inte, kanske självbiografier om dom är bra.
102. Vilken film genre gillar du mest: skräck, komedi och musikal
103. Vilken bok genre gillar du minst: överdriven fantasy
104. Vilken film genre gillar du minst: långtråkiga drama, kanske
105. Gillar du och göra tester: va? xD
106. Bloggar du: japp..!
107. Vad heter din blogg: glammy.blogg.se
108. Vilken sida fick du detta test ifrån: JAHAAAA. Listboxen.
109. Favorit tvspel: inte mitt område :)
110. Favorit dataspel: sims, always.
111. Högsta önskan: att få ett långt och lyckligt liv, och att få mina drömmar uppfyllda och ha förmågan att kunna glädja mina medmänniskor på ett bra sätt
112. Motto: har inget
113. Vad är det bästa med dig: det vet jag inte, kanske att jag är så snäll och ger alla en chans :)
114. Vad är det sämsta med dig: mitt dåliga självförtroende
115. Din hobby: teater
116: Skolor du gått i: har gått på 4 stycken, är på min femte nu.
117. Vad älskar du: min fina man, teater, fruktsmoothies, regn, pengar, shopping, lediga dagar.. :D
118. Vad hatar du: elaka, dömmande människor utan medkänsla för andra, fjortisar som inte kan stå för sina egna åsikter och låta den inre rösten tala emot allt grupptryck och skit.
119. Vem är din favorit tv figur: haha va?
120. Tycker du om disney prinsessorna: det gjorde jag när jag var liten, men nu..? mjaa.. xD
121. Varför tycker du så: ?
122. Kollar du på Mumin: alltid ;) fast nä.
123. Vad använder du för smink: BB cream från Garnier, mascara, ögonskugga. Ibland eyeliner.
124. Vad heter din favorit parfym: vanilla... nånting.
125. Säg en parfym du inte gillar:Justin Bieber parfymen..? xD hahaha
126. Singel eller Förhållande: det är roligare med förhållande :) men singel funkar bra det med
127. Rik och ful ellerr Fin och fattig: rik och ful :o Usch så hemsk jag är, men hellre det. Faktiskt
128. Om du fick välja ett land att bo i vilket hade du valt(förutom sverige) : Tyskland
129. Har du facebook: mm
130. Har du Messenger: nä
131: Har du skype: jepp
132. Har du kik: ja.
133. Har du instagram jaaa, beroende
134. Har du howrse: ?
135. Har du kamrat: nä
136. Är du medlem i nån bok klubb: nej
137. Isåfall vilken: -
138. Vad föredrar du brevänner eller mailvänner: inget
139. Smsa eller ringa: smsa
140. Datan eller mobilen: mobilen
141. Spelar du The sims: ibland :D
142. Spelar du Djursjukhuset: ?
143. Högklackat eller Tenniskor: klackar.

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: