Katten :3

Blogg appen vägrar starta på min mobil, den stängs av hela tiden D: vet faktiskt inte vad det kan bero på, men jag tyckte det var aningen frustrerande, men skitsamma. Skriver från min webbläsare, på the phone. Det funkar det också, just nu i skrivande stund, kollar jag på 'Katten' på kanal 5. Sån söt film! Haha. Vi väntar in lite snökaos, någon gång mitt på dagen så det är väl bara en tidsfråga. Har det ganska kallt trots att elementen är uppskruvade, och jag fryser så jag har ett par täcken omkring mig, jag ogillar kylan. Fast det är vinter en gång om året, så det är inget nytt direkt. Om det nu blir storm, så kommer jag troligtvis inte till skolan imorgon, är i Hörby, 45 minuter hemifrån. Så... Ja. 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: