men jo, lite vardagsprat kan jag slänga in ändå...

Eller jo, jag får väl slänga in ett vardagligt inlägg också när jag ändå håller på. Listan jag postade precis tog många timmar att fylla i, som det kanske märks på vissa ställen, om någon tar sig tid att läsa den alltså. Det var annat som kom emellan, så jag tog en datorpaus.
 
Mjo, det är december nu ja. Jag har 0 julkänslor, och jag lär inte få det heller för det blir inte mycket till jul här tyvärr. Så är det när man är ensam! Men sånt är livet, julafton kan bli en mysig dag ändå, man behöver inte äta julmat och kolla på tv hela dagen, jag föredrar nog sushi och Gas. Då får det bli så också, än sen. ^^
 
 
Det är jobbigt att tänka att året snart redan närmar sig sitt slut, det går ju så jävla fort! :O
året kommer väl sluta ganska bra ändå, jag har en pojkvän som älskar mig och trots en jäkla massa trubbel så känns det riktigt bra. Och ja, nästa år blir mitt sjuttonde levnadsår, det blir spännande att se hur jag utvecklas som person, mitt sista år som omyndig. Åh yes, Emms getting old. Fast faktum är att jag förändrats ganska lite sen denna tidpunkten förra året, jag märker inget särskilt. Kanske att jag blivit lite mer förtänksam. Heter det så? ja, jag tänker alltid en gång extra innan jag gör något och sen har jag väl mognat ytterligare, och tänker mer långsiktigt. Jag är väl halvoptimistisk, och aningen pessimistisk likaså. - Alla är idioter tills dess att motsatsen bevisats, that's it. 
 
 
 
Snö har vi här i alla fall, det blir spännande att se om den stannar hela vintern.
 
 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: