Nyårsafton

Jag får väl slänga i ett gott nytt år. Jag sitter och håller för öronen i hopp om att få överleva. Jag är jätterädd :( se min senaste FB status här. Innan så åt vi supergod sushi, och chokladmousse med kanderad mandel och clementiner som mamma gjort :) sen blir det film och sånt. Pga min mer eller mindre kroniska insomnia, är jag trött som alltid. Och hoppas att inte allt för många skjuter skallen av sig med alla farliga fyrverkerier ikväll och drick fan ingen alkohol, it's gonna kill you bitch.


KOMMENTARER


» E L I N [asperger & adhd] http://xoxoelinj.blogg.se

Kul att du hittat min blogg och kommer läsa den :) Tycker din blogg verkar intressant också, så kommer nog bli en trogen läsare :)

Gott nytt år!

2013-01-02 // 14:38:50
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: