Redan jultrött

Ont i huvudet och sånt jobbigt idag. Orkar inte med all jobbig julhysteri, kör på lite alternativ jul för att inte bli deppig! orkar inte stressa, det har varit jul hela december så jag lägger ner detta nu, seriöst. Jag har hunnit med att köpa julklappar till min pojkvän, men inget mer och jag vet inte vem som önskar sig vad? :[ inte kul då, ens. Och jag tycker att det är trist att julen är så utsliten, det är jämt så upprepat det var ju jul nyss. Det är nog lite också så att det är trist att fira jul ensam. Första gången det händer. Blir väl att kolla film hela julafton och äta sushi, eller nåt för jag ogillar julmat. Jaja jag klagar inte, delar bara med mig av min verklighet. Pepparkakor blir man snäll av i alla fall ^^ och just det, efter jul SKA jag skaffa ny piercing, kan inte bestämma mig för var bara. Tungan...? Monroe, labret eller Madonna piercing...? :D här är en prislista för vad det kostar att pierca sig på India i Malmö, dom är jättebra.


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: