snart är det juul..

Jag har gått och blivit sjuk! :o
mitt i allt julstöket, med feber och allt det, så jag får ju ta det lugnt nu, tur jag är hemma på julafton så jag slipper tänka så värst mycket, jag är inte en entusiastisk julfirare, jag blir mer trött på det för var år som går om jag ska vara ärlig. Usch och fy...
 
Så julafton för min del blir en lugn, hyfsat okomplicerat dag med lite gott käk, film och det blir jättemysigt. :)
 
Folk verkar ju få totalt hjärnsläpp så här års och jag vill INTE vara delaktig.
 
Varför pratar jag om julafton när jag inte ens bryr mig? hrshsoijhmkbööööööööööö. <--- Så känner jag just nu.
 
Ja, hur som helst, jag har varit jätteduktig och städat, trots att jag är sjuk. Så skönt det känns nu, när allting är överdrivet rent, liksom. Jippie. Freedom...
 
Vad ska vi äta ihjäl oss med på julafton som närmar sig med stormsteg då? Jo, jag kan ju säga som jag sagt tidigare (Eller har jag..? Nu kanske jag inbillar mig?) :D att vi brukar köra med lite alternativ jul, och det är skoj för då slipper man äta ihjäl sig, och tröttna. Det gjorde jag för säkert 7 år sedan, föresten, 
på inköpslistan står exempelvis inte sånna trista grejer som prinskorv och sill, för det är det ändå aldrig någon här som äter. Och jag vill ha paranötter, som "julgodis" och knäck, för det är gott. Utan mandel.. Och sen är det förvisso ganska traditionsenligt, men på ett lite annorlunda, nytänkande sätt. Jag har skivit listan, antar att det är därför det är så himla genialiskt. Tahaaa... :D
 
 
 
Så kan det se ut när jag smsar med min kille :D haha...

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: