Snart nytt år

Jaha då ska jag väl ägna lite tid åt bloggen också då.
 
Jag är tyvärr inte på topp just nu, sov extremt dåligt inatt. Jag var vaken till klockan 5, och gick omkring som en jävla zombie. Jag mår inte så bra nu alltså :(
Jag har inte så mycket intressant att säga heller nu, nyåret närmar sig och jag tänker göra mitt bästa för att jag ska kunna hålla tålamodet uppe. Jag gnäller över mitt förflutna, men MÅSTE försöka se framåt. Livet är så långt och man ska inte gråta för små bagateller, men jag har ju varit med om extremt mycket de 5 senaste åren och det är förbannat svårt att kunna blunda för allt trots att jag försöker så gott det går.
 
Året har varit både bra, och dåligt. Det bästa, har utan tvekan varit alla underbara teaterbesök, och mina egna framsteg i skådespelet. Det känns jättebra, och jag hoppas på att detta ger mig något. Är tacksam för de personer som stöttat mig, och antagligen finns det hopp för vissa saker ännu.
 
Jag älskar min pojkvän, väldigt mycket men samtidigt klappar hjärtat hårt för Kim. DET är nog egentligen det tuffaste att genomgå.
Annat som varit jobbigt år 2012, är ju min Aspergers Syndrom diagnos. Som jag visste var självklar, men som det alltså tagit 16 år att identifiera. Har haft det så obeskrivligt jobbigt hela livet pågrund av detta, skäms otroligt mycket över saker jag sagt och gjort, men det var väl ett simpelt rop på hjälp? Jag har förlåtit mig själv, gått vidare och jobbar på att stärka mig själv.
 
Har träffat fina människor, samlat nya erfarenheter, blivit mer säker på mig själv, men än är det mycket kvar att jobba på.
 
 
Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta. ÄR verkligen sanna ord
 
 
För att ventilera tankarna, har jag idag lagat mat, som blev riktigt lyckad.
Bavette(Pasta) med tomater stekta i olivojla och smör tillsammans med sparris, kryddat med svartpeppar och salt.
 
Bilden är redigerad i Pixlromanic och därefter Instagrammad.Halvdålig. Det ser ju ut som en jävla fläck på pastan. Det märkte jag inte fören det var försent. Hehee..
 
 
Har även tänkt börja med att utveckla min kreativitet genom att börja med att kanske göra egna armband och sånt, för jag använder min hjärna lite för lite. Kommer kännas bra. Mitt enda intresse är ju teater och det räcker ju inte.

KOMMENTARER


Hej, fin blogg du har !
Headern är ju finast <3
Kolla in min och kommentera för min blogg behöver det ;)
Har guider till eran fina blogg.
HEJ DÅ !

2012-12-31 // 17:11:07

Hello nice blogg du har kolla in i min nya blogg kommentera också så jag blir jätte glad ha en fin Day kram

2013-01-02 // 10:14:02
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: