Snöstorm

..Har vi här, kan man väl säga. Det snöar ju betydligt mycket mer än det gjorde igår när det lovades egentlig snöstorm, här i södra Sverige hade vi väl en del igår också, men inte just här, istället yr snön för fullt i skrivande stund. Var ute och handlade hem lite mat för en stund sedan och snöhögarna i kanterna av vägen går ju nästan upp till knäna, seriöst, det är galet mycket. Och jag som inte ens trodde det skulle bli någon snö i år, så fel jag hade.
 
Jag kunde ju såklart INTE ta mig till skolan pga vädret, jag sitter ju i Hörby, långt ifrån min skola och det är ju typiskt, imorgon skulle vi ju egentligen på teater med alla "teaterhöns" men det tycks ju gå åt helvete, jag kan antagligen inte komma härifrån imorgon heller om det fortsätter snöa, vilket det tycks göra.
Så typiskt när man ska göra någonting roligt :[
 
Det blir att stanna inne, dricka varma drycker och se på film och bara finnas, istället för att riskera livet ute i trafiken. Såg en tidningsrubrik i affären innan om att det var en kvinna som mist livet när hon var ute och körde, och det är förstås jättetragiskt, men sånt händer ju tyvärr, det är jäkligt farligt att köra bil i detta väder, som vi i alla fall har här i Skåne just nu!
 
Vet inte hur det är i övriga landet, men man ska ta det försiktigt. That's all I know.
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: