Typiskt, eller?

Precis när jag inlett ett förhållande med någon jag faktiskt älskar, så kommer känslorna åter för en annan, som jag aldrig kommer få. Det är så jävla dumt, och bortkastad tid med, för den delen! Varför måste jag vara så otroligt korkad egentligen. Blöh! Det är så typiskt mig. Jag får skärpa mig. Det är stor skillnad på att tycka om en person för saker man sett, hört och upplevt, och att faktiskt bli kär på riktigt men ändå så känner jag mig mer attraherad av "fel man" än min egen, Haha låter som jag är gift men så illa är det inte. Dessutom är mitt förhållande syndigt så in i helvete. Men kärleken känner inga gränser! Så, skitsamma. Viktigaste är väl lyckan? Så, let me smile.


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: