hemma nu efter mysdag med älsklingen. :D

Jag har haft en toppen dag med min älskling idag och jag är jättenöjd! :D
 
bio och middag. Det var riktigt romantiskt, och ärligt talat trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva en sån sak, men tänk vad fel man kan ha. Han behandlar mig som en prinsessa och han är så jävla mysig, min nalleman. Pussar och kramar och massa annat i överflöd. Så, ja jag är nöjd. Dock väldigt trött men det är det ju värt. Jag älskar verkligen honom, sjukt mycket. Och ja jag har fortfarande en massiv crush på Kim, men jag måste ta ett steg längre och gå vidare, och jag tror jag hittat Mr Right nu, det kanske inte kommer att hålla så länge, men jag hoppas på fina minnen med denne sötnöt.
 
 
Lägger in en bild på mig själv när jag väntade på att sötisen skulle komma & hämta mig. 8D
Ja jag ser helt galen och förjävlig ut, lev med det.
 
 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: