jag lever

Nästa vecka ska jag träffa min älskling. Jag har saknat honom D:
och ja, jag har en kille. Eller en...Man..? Ja han är alltså äldre än mig.
Vem han är vill jag inte prata om, varför skulle jag göra det? mina närmsta vänner vet, och det är det viktigaste.
 
Eh.. Jaoo vad mer?
jag har tråkigt, lovet är slut. Dock är jag ledig på måndag också, men på tisdag är det dags igen.
Jag vill inteeeee. Fast jo, lite vill jag nog ändå. Ibland är det ju nästan lite skoj, vissa grejer.
Annars har jag inte allt för mycket att skriva om, här är ganska trist just för stunden och jag är väl lite smått höstdeppig, det är nästan oundvikligt tror jag. Det är så grått ute nu, man tappar insperationen och går mer eller mindre i ide. Så känns det för mig i alla fall.
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: