Lyckat värre

Ja, följande rubrik kan sammanfatta dagen. Fan alltså, ska jag förklara? Imorse var tanken den att jag skulle gå själv till skolan för första gången, jag har åkt bil dit på tidigare och det har funkat bra, men mamma jobbade och jag tog beslutet att gå själv. Och ja, det gjorde jag ju, men ni tror inte att jag gick HELT fel. Jo, så var det. Jag trodde att jag gick på rätt väg, förbi området jag bor på. Jag kollade liksom ner på marken istället för rakt fram, och jag trodde jag gick rätt rutt men nepp. Jag gick jävligt vilse, och var 25 minuter hemifrån ungefär och det hände farligt mycket på vägen, exempelvis träffade jag polis som jagade brottslingar!! :O och en del annat skumt och jag blev trött och rastlös .__. Så, när jag hittade rätt väg igen gick jag in på netto och köpte en drickyoghurt och sen gick jag hem och kollade på svampbob fyrkant, och andades ut.


KOMMENTARER


sjukt mysig blogg tjejen :D

2012-11-19 // 16:47:25
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: