Svampbob

...överdos tror jag, att jag lider av då jag inte haft ork att byta kanal på tvn. Det har visats Svampbob Fyrkant i flera timmar nu. Fast det är nog slut nu, tror jag. Jag är så jävla trött, och jag har ont i huvudet av denna massiva chock, pga tv programmet som klamrar sig fast i skallen på mig. My biggest problem is Sulocki, yes. JAG ÄLSKAR HANS RÖST. <3 nä nu ska jag hålla tyst, det är väl knappast någon som lär läsa mitt skitsnack. Förresten jag fick massor med likes på instagram innan för att jag var hipp och använde en jäkla massa hashtags. Jag känner hur coolhetsfaktorn ökar från 0,1 till 0,3% så här poff pang, bara :'>
haha kolla, man ser inte ens vad jag kollar på. Ja jag känner mig häftig när jag tar kort på tvn.


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: