Världens sämsta bloggare..

Måste väl ändå vara jag? Jo, jag tror faktiskt det. Satan vad trött jag är förresten. Helt sjukt, jag kunde bara sova 3 timmar i natt. Vaknade 8, pigg och glad. Fast nej. Inte alls, och efter detta följde en extremt stressig morgon i tro om att jag skulle bli försenad. Hade en hyfsat bra dag i skolan när allt väl kom omkring, alla fall. Fast jag fick vänta en hel del, kom ett par minuter tidigt istället och inte nog med det satt jag själv i klassrummet en liten stund, och sen även i sällskap. Trevligt att ha någon att snacka med istället för att vara helt solo. Sista timmen var väl bäst. Käkade glass! 8D soft plugg, yees. Nu är jag hemma efter en massa komplicerat mög. På bilden..? Ja, en trött ful asperger unge.


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: