förkyld och datorlös.

Happ, jag lever ännu men det gör varken min laptop eller mobil numera. Eller visst, mobilen fungerar MEN laddaren är sönder. Det började med ett pyttelitet hack i sladden, men sen blev det lite värre och nu har den liksom lossnat helt, det funkar inte med tejp längre. Hehe... 
Så här sitter jag uttråkad och ensam, tvn är min bästis just nu och inte nog med det, jag har dragit på mig världens förkyldning också och mår som en överkörd råtta just nu. 
 

Så dessa dagar är inte alldeles för aktiva, och jag känner mig lite lagom pigg. (Jättetrött alltså) 
Jag lånade mammas dator en liten stund, men snart laddar datorn ur. Kasst batteri, så jag slutar skriva nu och postar med en bild, tagen med världens sämsta webbkamera på en urkass minidator....
Eller nä ingen bild idag. Kom på att jag är galet blek, osminkad och jävlig så det behåller jag för mig själv. 
 
Tjohej! 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: