Höstlooooooov

Det är lov! Skönt? svar ja.
 
Just nu sitter jag i Hörby och pysslar lite med min nya iPhone, det går väl lite sisådär, eller nu funkar det galant och jag har kommit igång bra men jag märker ju mer och mer att Apple är jävligt komplicerat när man inte är van, och jag skulle nog vilja säga att det är grymt överskattat också, det är synd att det blivit nånslags status symbol, ska man köpa ny mobil blir det ju bara iPhones åt höger och vänster... Undrar varför egentligen. Visst, telefonen är ju helt ok men designen är inte så märkvärdig tycker jag, och den har ju varit aningen slö tycker jag? det kanske bara är min och det största problemet för mig var väl SIM kortet Man måste ju ha ett Microsim, ett speciellt litet kort alltså, och det hade jag helt missat och naturligtvis fick man inte veta det när telefonen köptes. :o
Det var svårt att få tag på och jag fick byta från Comviq till Halebop, alltså nytt nummer och hela skiten för jag fick inte tag i ett kort som passade till telefonen och jag skippar abonemang. Tror inte på sånt, där finns ju alltid en hake med att binda upp sig på sånt mög. Nu har jag fått ner ett par appar, ändrat bakgrundsbild, fixat lite musik och sånt men jag orkar inte sitta med mobilen 24/7 och ordna, så det blir lite när jag orkar med det.
 
Jag är väl ingen aktiv bloggare, har jag märkt. Men det finns ju anledningar till varför.
 
Eh, jag har väl inte så himla mycket att tala om. Kanske en grej då, jag satt och hoppade upp och ner på stolen av glädje häromdagen då jag fick veta att KIM. Ja just precis, Sulockimannen, kommer vara med på Fredriksdalsteatern nästa sommar. Gissa om jag blev överlycklig? Jag ska gå på premiären, och sen så ska jag ta med mig Gabbi också på Kims födelsedag också, så det blir två gånger. Mjo, det kommer bli grymt skoj. Så det kommer jag väl ha i huvudet lite hipp som happ fram tills dess... 
Intressaaaant. Jao, I know.
Emma upp och ner. Emma gillar att vara lite som man inte ska, liksom.
 
Tack & Hej för idag. världen.
 
 

KOMMENTARER


» Annster http://annster.se

Ja, han är så fin så. Kunde inte hålla med mera :)

2012-10-31 // 19:20:25

hihi tack btw :)
kram

2012-11-01 // 16:39:54

gå in på min blogg!<3

2012-11-01 // 22:31:13
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: