Lite snabb genomgång av dagen

Hej och hallå från en trött tjej.
Mjo, jag är faktiskt inte alls pigg. Jag sov dåligt inatt, så jag skyller på det. Jag skippade till och med sista teaterlektionen i skolan idag, för jag orkade inte delta.
 
Imorgon är det lördag, jippie, och då ska jag till Nöjesteatern i Malmö och se Vita Hästan klockan 16.00.
Bara för att, liksom. I need teater. <33
 
Jag hatar mitt bluetooth på mobilen, det har typ vägrat koppla upp till datorn hur länge som helst nu, så jag försöker lösa problemet nu. Tack Google, du är lösningen på allt.
Känner att jag reklam för allt möjligt i detta inlägget, money...Plz?
 
Okej nä, jag kräver faktiskt inga pengar. Jag bloggar för min egen skull, inte för att jag vill ha pengar. No no.
 
Och det var ju väldigt vad jag skrev på engelska i detta inlägg, varfööööör?
 
Nä men nu ska jag hålla käft, detta inlägg innehåller ingenting intressant alls.
 
Tack för mig.
Dagens sinnesnärvaro. HAHAHAHA KOLLA SISTA BILDEN!! snygg. (Inte)

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: