var med Gabbi =)

Idag har jag varit med Gabbi :)
bilderna föreställer följande: Plugg, min fot, min jacka och min väska, Gabbis hand och flaska, min klubba, och Gabbi.
 
Skoldagen var väldigt kort och ointressant, men jag var ju galet trött sen i alla fall. Jag vet inte varför jag blir det men om jag samlar alldeles för mycket intryck på kort tid blir jag stressad och nevös = trött. I alla fall för min del.
 
Men i alla fall, det var ett tag sedan vi träffades sist, och det var ju då i somras när vi var på teater tillsammans.
 
Det var helt okej :) vi pratade en del och gick runt i centrum och var allmänt skumma, som vanligt. Stackars folk.
Men ja, vi gick till Lindex och Kappahl och handlade lite småprylar och sen så gick vi till ICA och Gabbi köpte en
påse med nötter som vi satt och käkade utanför (y)
Sen hittade vi en godisaffär så vi köpte klubbor. Eh, ja typ det är väl vad vi gjort. Ingenting överdrivet skumt alltså :P
 
 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: