20 september 2012

Hallå här sitter jag & funderar på allt mellan himmel och jord.
 
Det är en särskild sak jag har på hjärtat också...
Det är så att jag har massor med planer just nu ;)
mjo, det är nämligen en man som...Nja jag låter bli att förklara mer och när jag säger man, så menar jag man. Han är alltså myyyyyyyyyyyyyyyyycket äldre än mig och om man är uppmärksam & bläddrar ner i mitt väldigt korta bloggarkiv, så kan man nog genomskåda vem det är jag syftar på.
Dock är det ganska stora problem kring detta, pga det. Det är så jävla fel rakt igenom, men man kan inte rå för sånt här.
Och ja för att förtydliga detta så handlar det bara om fysisk attraktion, och inget seriöst.  
Men det struntar jag i.
Något har precis börjat i alla fall. Hehehehe!
 
 
Och sen så finns där inte värst mycket att tillägga just nu.
 
Eller typ..Älsklings-Kimmie har Norge premiär för Spamalot idag. Jag har redan gett honom en lycka till hälsning, men det är klart att det kommer gå bra, han är ju redan så erfaren liksom, jag har svårt att tro att någonting går fel. Men å andra sidan ska han ju faktiskt prata norska, det är jäkligt skillat av honom ^^
 
Detta känns ganska random ser jag nu, först skriver jag om mannen jag är på G med och strax efter börjar jag skriva om Kim men det var nödvänligt, faktiskt. Varje gång det hänt något jag vet om Kim så måste jag skriva det. Tvångstanke...? Nja, problemet är nog att min crush på honom aldrig försvinner. Det verkar fan inte så i alla fall.
 
 
Och sen avslutar vi denna bilden på världens normalaste katt. <3
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: