27 september 2012

Tjenaaaa
 
Jag är precis hemkommen från skolan. Är lite sådär lagom övertrött, och har väl ca 0,3 procent energi kvar. Ska snart ladda upp batterierna med lite käk, och kanske en kopp kaffe.
Det var en rätt trist dag idag, och jag har inte direkt lärt mig något nytt, får jag väl säga.
Jag hatar sånna här sega dagar, där det verkligen inte händer ett skit.
 
Nu blir det tv och lite sånt. Ikväll ska jag göra en ansiktsmask, och lite så. Mamma jobbar över natten så jag blir själv, som vanligt typ. Men det är lungt för jag tycker ju om att vara själv, då får jag tid att tänka och det behövs. Jag är ju som jag säkert sagt tidigare en riktig drömmare som behöver tid att samla tankarna, liksom :)
 
Postar en läskig, nytagen egobild.
 
 
 Nä nu ska jag hålla käft., tack och hej
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: