30 september 2012

 
Just deeeeeeet. Jag skulle ju visa hur min sänghimmel blev men den är inte riktigt färdig än så jag visar väl imorgon eller något istället.

Helgen har gått aldelles för fort. Jag har inte direkt gjort någonting vettigt. Imorgon ska jag städa här. Eller ja, efter skolan alltså. Har lång dag till 16.00 imorgon. Kommer vara så jävulst trött efteråt, men det är väl värt det antar jag.
Har helt ok lektioner :)
 
Men ja sen så finns det inte så mycket annat att säga, och jag har tyvärr inga snyggiga bilder att bjuda på heller. Inte för att jag någonsin har det men ändå.
 
Det blir skojigare att läsa inläggen om man postar bilder till.
 
Eller jo! En sak kan jag tillägga. Jag funderar på att byta frisyr snart igen, jag är ganska trött på den jag har nu och då funderar jag på något i stil med detta.
 

KOMMENTARER


» PsychoBlonde http://rockbarbie.blogg.se

den frisyren va assnygg!

2012-10-17 // 20:23:22
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: