Gubben i tunnan ;)

Jag sitter hemma & chillar och lyssnar på lite skön musik :)
Jag orkade inte sticka till skolan idag, jag är så in i helvete trött. Jag kom hem alldeles för sent igår natt. Klockan var väl närmare 2, och då har jag ju en förklaring till varför.
 
Den här bilden tog jag ute i foajén på Lorensbergsteatern, där Gas har sitt "Skrytskåp" med priser & utmärkelser de fått under åren. Just denna blev jag imponerad av. After Shave's pris från tvprogrammet Teatersport 1999 :)
och sen fanns där jäkligt mycket annat. Allt från Grammis priser till guldskivor. Imponerande!
 
Och jusste! Jag har äntligen tagit mig tid att ladda upp låten After Shave improviserade fram den 15 september. Lyssna & njut gott folk. ----> http://youtu.be/fbjFo1y3aIw
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: