Ja jag lever

Hej! förlåt för mitt dåliga bloggande. Jag är inte alls motiverad tyvärr. Trist, men sant. Jag menar vad tusan ska jag skriva om när jag varken är kreativ eller har det rätta humöret.
Att blogga är verkligen en konst. Hur får man det att verka intressant egentligen? jag har gett upp hoppet om att bli storbloggare. Okej, det väl aldrig varit min ambtion sen jag började blogga för ca 2 år sen, men jag blir såklart glad om någon tar sig tid att följa min lilla historia här. Jag skriver när jag har tid och lust, just nu är det väldigt sällan men jag tänker inte lägga ner min bloggverksamhet. Absolut inte! Tänker mer att jag vill ha ett arkiv för mina upplevelser i livet. Det är värdefullt att faktiskt ha skrivit ner, för att blicka tillbaka på saker som hänt under dessa år och det är inte så lite får jag ju säga.
 
Jag bloggar mer eller mindre för min egen skull, det kanske är ganska meningslöst, vad vet jag? Det känns inte direkt som att jag är intressant, men å andra sidan är jag inte ute efter nån slags bekräftelse, därför söker jag inte efter läsare. Ni får komma hit istället! Hehe.
 
Men alltså det enda jag har i huvudet just nu är 30-Års festen med Galenskaparna & After Shave som har premiär om 5 dagar. Eller vänta lite, 4 dagar till och med. Såg just att klockan är mitt i natten. Sicken nattuggla jag är, va? :)
jo men det är ju så, jag föredrar att vara vaken på natten. Allt är så tyst.
 
Nä nu ska jag sluta skriva. Jag återkommer förmodligen snart igen med en lite update men jag är inte säker på att det blir innan GBG. (Den 14/9-16/9)
 
 
 

KOMMENTARER


» DIANA ÖSTERBERG http://dianaosterberg.blogg.se

sv, tack! :) Ska dock göra en ny, den där är bara lite tillfällig ;)

2012-09-07 // 14:29:25
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: