Jävla bloggskit.

Alltså jag tror jag officiellt lägger ner hela jävla.. Nej jag vet inte, men jag skulle precis byta header och vad händer? jo hela skiten försvinner!? fan jag förstår INGENTING av nya blogg.se när jag lägger in stilmall och hela alltet så går det tillbaks till det gamla, även om jag tagit bort koderna? vad är det för fel!!!!? Jag blir så jäkla sur.
 
 
 
Uppdatering:
 
Jag har fått ordning på bloggfanskapet, äntligen!!!
Nu kan jag återgå till mitt normala bloggande med harmoni och frid i sinnet.
 
Jag har ju inte gjort någon vardagsuppdatering idag, fast det var min tanke från början men jag kan sammanfatta det såhär.
 
Lång skoldag från tidig morgon till eftermiddag. Tråkiga skolämnen. Sista två timmarna = Teater. Emma glad.
Hem. Gå i regn. Bli blöt. Vara trött.
Nu, dags att sova. Imorgon blir det spännande, av en anledning. Men det kommer jag absolut inte skriva om här, no no.
 
God natt, världen.

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: