Lite spontant, sådär.

Idag har jag verkligen visat min spontana sida då jag (med hjälp av mamma) påbörjat "projekt bygga sänghimmel" Ni vet sånt här typ man sätter upp ovanför sängen. Tänkte först köra med klassiskt "myggnät" Men jag ångrade mig och nu har vi fixat fram lite typ till detta då, och imorgon ska vi fortsätta för vi blev bara halvklara. Jag kan visa resultatet imorgon, åh vad jag älskar sånna här spontana ryck. Ibland blir det inte så bra, och andra gånger blir det ju hur fint som helst.
 
Jag funderar på nya gardiner till fönstrena också, ogillar de jag har nu. Jag vill ha något mörkare.
 
Har tyvärr inga nya bilder idag, men jag visar som sagt hur det blir imorgon :)
 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: