ovärdeligt.

Halihållå, världen. Här sitter jag och nattsuddar, eller hur det nu är man säger.
Jag borde kanske sova snart men jag är så himla taggad inför helgen, det är inte klokt vad jag längtar. Jag tror att jag på ett sätt ser framemot det här mer än de övriga gånger jag sett mina absoluta idoler, Galenskaparna & After Shave därför att det är 30 år sedan dom startade. Trettio jävla år! Helt sjukt.
Tänk om de hade lagt ner verksamheten exempelvis 1995, då hade jag ju förmodligen aldrig hört talas om dom. Tänk exemplevis det här, jag fick deras autografer när jag var 8 år.
Nu är jag 16, och det innebär alltså att jag haft dessa i halva mitt liv.
Speciellt, yes. Betydelsefullt? dubbel ja.
 
Och just det. Jag var ju i skolan nu idag. Eller igår? Ser nu att det är mitt i natten.
Jo men hur ska jag sammanfatta det, det gick rätt bra tycker jag.
TEATER <333333
Okej där beskrev jag ju det hela väldigt simpelt. MEN jag är så lyckligt lottat att jag förmodligen hamnat i bästa tänkbara teatergänget hittils, det kan bli galet bra det här. På måndagar blir det små repetioner inför vår föreställning som vi ska ha nästa termin, och sen på fredagar ska en film spelas in.
Fick höra av en annan tjej som redan är med, (jag börjar först till fredag) och justfan. Där kom jag ju på det. Jag är fan inte i skolan på fredag. Jag är ju påväg till Göteborg då ju, hur kunde jag missat det?! Shit.... Heeheh
drygt 2 timmar i bil. Fast det går faktiskt fort, jag hinner inte ens bli rastlös, det blir bara mer tid att samla tankarna inför kvällen. 
Och ja teatergruppen var det ja, läraren där verkar riktigt trevlig. Hon har kontakter i branschen och hon brukar ibland bli tillfrågad från bl.a SVT om hon har duktiga elever som kan tänkas gå på castings osv, och sen så går vi tillsammans med gruppen å ser föreställningar och sånt där, hur bra låter inte det, va? Lyx, kallar jag det. Teater är ju min passion i livet :)
Kan nog ändra min åsikt kring skolan om det ska fortsätta på detta sättet. Underbart!
 
Men ja, bloggar nog lite imorgon igen om hur läget är. Lär vara ganska oförändrat, MEN Galenskaparna & After Shave har ju sin stora premiär på Lorensbergsteatern imorgon, alltså är 30-års dagen NU. Otroligt. Älsklingarna<3
 
 

KOMMENTARER


Det låter jättekul!:D

2012-09-11 // 11:21:05
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: