Skolaaaaaaa.

Jaha, då var man på plats hemma igen då. Vad har jag gjort?
Jo, jag har varit på möte i skolan och planerat mitt schema, för det gick ju mer eller mindre åt helvete förut. Nu är det banne mig dags för ändring, jag kommer lägga ner ALL min energi på att få detta att fungera.
 
Det gick rätt bra tycker jag nog. Dock väldigt mycket att komma ihåg kring alla lektioner och lärare, men det löser sig nog. De kommer ställa upp mycket för mig och det känns bra att dom faktiskt ordnar upp resurser som dom kanske egentligen inte har. Att dom, dessa personer VILL hjälpa mig är guldvärt för jag är så ambitiös och målmedveten, men den sista pusselbiten fattades men NU nu äntligen ska det bli renrasig teaterapa av mig.
 
Harmonisk_Men_Halvgalen_tjej_
 
Nä nu ska jag spendera tid framför min heliga tv.
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: