smarta jag.

 
Trött som fan med huvudvärk.

Jag gjorde en fantastiskt lyckad sak idag. Vad? Jo jag råkade slå till min näsa så att jag fick näsblod.
Hur? Jo, jag har precis satt i en ny piercing i min näsa och jag glömde helt enkelt bort att den var där så jag, av någon konstig anledning small till lite "försiktigt" precis över piercingen, och resultatet blev då att piercingstaven rev till ett sår på insidan av näsan = näsblod. Mmm mysigt. Fast nä, det var riktigt jävla obehagligt. Det var många år sedan jag lyckades få till lite näsblod. Värsta minnet är nog ändå när jag var 5 år och hade sett på Madicken på tv. Hennes syrra stoppade en ärta i näsan, och ni tror inte då att jag hade tillgång till sånna just precis då? JO.
.... Fyfan för mig, alltså. Och Astrid Lindgren som skrev ihop olämpligt material, för just det där är kanske inte så bra att filmatisera, eller skriva om i böcker heller för den delen, man kan ju bli inspererad till att hitta på en massa idiotiska saker när man är ung och dum som jag var.
 
Jag älskar piercing.nu, inte just därför att dom har billiga piercingar av helt ok kvalité utan därför att man alltid får ett extra smycke på köpet. :D
Jag fick alltså en sån här piercingring också, som jag tänkte testa senare. Den jag har nu är bara en sån här lite pärla, ganska diskret men väldigt söt.
 
 
 
 
Desstutom måste jag skriva grattis på födelsedagen till Bill & Tom. Älskar er, kommer alltid att göra. <3
 
 
 
Och det är 13 dagar kvar till 30-Års festen med GAS. Längtar jag eller...?  JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DET GÖR JAG. Som fan. <3
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: