För i livets lotteri är det vinst varje gång

Tjena! ^^ tänkte återigen påminna om min instagram, Glamorousmysterious där jag postar inlägg betydligt oftare än här :) så om någon vill följa mig är det helt lugnt. Jag följer tillbaks! Och annars så är läget bara bra fast just nu är vissa saker aningen kaotiska och just, precis nu har jag jävligt ont i huvudet. Så, jag är inte i toppskick. Har införskaffat mig silverschampo idag, så håret ska blekas ännu mera. Det går väl åt rätt håll. Faktum är att jag köpt både balsam & schampo, från märket "klippoteket" haha. Det var jäkligt konstigt att kleta in i huvudet kan jag ju säga, lila, tjockt klet. Blä. Men ja.. Det funkar nog ;) postar en bild på världens goaste Maine Coon tös också, min Sonja.


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: