Harry Potter

...Tyckte jag var en passande rubrik därför att jag köpt hela jävla filmboxen med alla åtta filmerna. Tycker dom är skitbra, seriöst. Helt värt det :) så det blir väl rätt mycket film i några dagar nu. Hehe. Väldigt mycket, förresten. Står på undersidan av boxen att speltiden allt som allt är över 1000 minuter. Och nu till något helt annat. Jag har blekt håret :D alltså nu idag, håret är fortfarande blött så är inte helt säker på resultatet men kan ju alltid bleka igen om det inte blev bra nu. Ser dock ut som det, jag vill visserligen inte vara platinablond så det är väl bra om det inte blev 100% och snart ska jag äta sushi, mums. Tack och hej! Återkommer så fort jag har något att säga.


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: