Ny design.

Såja! Äntligen har jag bytt bloggdesign, det var på tiden tycker jag nog :) 
den är lite halvdann än så länge men kommer åtgärda det efter hand. 
 
får väl se om jag kan komma igång med att blogga mera än vad jag gjort hittils i år då. 
Finner dock inte så värst mycket intressanta saker att skriva om, vilket är väldigt trist. Det finns så jävla många bloggar redan, vad ska lilla jag skriva om?! 
 
 
Jag menar.. Det här med att posta bilder på mat och kläder och sig själv, hur kul är det egentligen? Vem bryr sig ärligt talat? visst är det skoj att ta del av andra människors liv men samtidigt känns det rätt meningslöst. 
 
Så, jag lär fortsätta som jag gör nu, jag skriver när andan faller sig på, och så blir det som det blir. :) 
 
Men jag känner ju samtidigt att jag har en del att berätta, t.ex så är det väl kanske intressant för vissa att följa en Aspergare och få veta lite om hur det kan vara, alla är ju så himla olika, och har väldigt olika sätt att vara på, så jag kanske behövs ändå? jag vet inte. 
 
Hur som helst... That's all for now! 
 
'
Men jösses, vad jag ser ut. Ber om ursäkt för det, tidig morgon resulterar i trötthet, antar jag. :) 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: