Hallå!

Jag har egentligen ingen aning om varför jag är vaken så här tidigt en lördagsmorgon!? Haha! Jag kunde inte sova längre. Ska till Stockholm i september :D Gas igen. Heheee.... Mohahahahhh. Jag saknar dom alldeles för mycket redan. Har nästan något som kan liknas vid seperationsångest, långsökt kanske men jag älskar gubbarna något obeskrivligt mycket. Sitter här och ätet blåbär och hallon och dricker ett glas smoothie. Good stuff. Jag har i övrigt inte så mycket att skriva om, tyvärr. Vardagen flyter på åter igen ._. Sommaren har gått för fort! Tråkigt. En bild på mig själv från igår. Jag hatar tråkiga bilder utan personlighet. Ska man ta kort på mig själv ska man dela med sig av lite energi. Om man har någon ;)


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: