Hallåj!

Är det bara jag, eller är det här med bloggande påväg att bli lite opopulärt? Och samma sak med Facebook. Det känns så, i alla fall i mina kretsar. Jag uppdaterar jättesällan med den simpla anledning att jag helt enkelt tappat lusten till det, jag föredrar instagram, och ibland Skype. Men hela grejen med bloggande känns så förlegad, så vidare man inte har en konstant tema som funkar, eller om man har ett väldigt intressant liv...? För sånna här vardagliga bloggar känns grymt ointressanta. Vem bryr sig om vad jag gör, liksom? :) jag sitter och bloggar från mobilen också dessutom, och har gjort det i några månader. Det går ju snabbare. Men ja... Jag har inte så mycket att skriva om faktiskt. Här är varmt som tusan, vilket innebär att man inte orkar göra så särskilt mycket. Jag råder alla som hittar hit, att återigen kolla in min instagram istället. Jag gillar/följer tillbaka. Glamorousmysterious.


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: