film film film...

Hallåhallå! :D
nu närmar sig julafton med stoora steg, alltså jag är ingen jätteentusastisk julaftonsfirare, får jag ju medge, och har egentligen aldrig varit heller. Det som är bäst, enligt mig är att tv visar så mycket film! åh, jag har min tv.nu app fullproppad med noteringar om alla filmer jag ska se nu i dagarna, och på julafton. :D 
På kanalen Showtime, t.ex visar tre skräckfilmer på raken dagen innan jul, och hur najs är inte det?? jag blir superglad av blotta tanken, för näst efter allting med Galenskaparna o After Shave är skräckfilmer mina favvisar. 
 
 
Här nedan kommer lite tips på film som visas på julafton/och dagen innan, till alla som, liksom jag inte gillar att titta på Kalle Anka och hans vänner och allt det där... 
 
 
Lillejulafton
*The presence, Showtime kl 19.30, och därefter kommer Saw, Prom night, Brain dead och Jack Frost 2.
 
Julafton
*Hitta Nemo, Disney Channel kl 08.00
*Polarexpressen, Tv3 kl 08.25
*Grinchen, tv3 10.20  (Om man inte sett denna, rekommenderar jag den, om den är på engelska förstås, den dubbade är så mesig)
*Nightmare before christmas, kanal5 18,25
 
Och ja, jag ska se ännu fler filmer... åh jag älskar att vara nördig, men julafton är bra för då slipper man tänka på annat, man kan bänka sig vid tvn och bara chilla på riktigt ^_^
 
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: