Gott nytt år!!

Hallå!
Jag har varit väldigt dålig på att blogga på ett tag men jag har haft fullt upp :) 
Önskar alla ett riktigt gott nytt år. 
Från och med imorgon lägger jag in två inlägg om dagen, hela året ;) 
När jag tänker tillbaka på 2013 så kan jag ändå sammanfatta det som ett händelserikt år. 
Höjdpunkterna..? Kramkalasen med Per och Knut (från After Shave)
*Har gått på en biopremiär och en teaterpremiär. 
*Och när jag träffade Kim på hans födelsedag så han fick små presenter av mig. 
*Pussat Per Fritzell (Hahahaha!! gav honom presenter och så tackade han mig så, I guess)
*Varit i Stockholm två gånger 
*Fått mer livserfarenhet
*Haft min Maine Coon Sonja i två år
*Fick min gröna iPhone 5c idag 
 
 
Årets sista foto på mig själv ^ 
GOTT NYTT!!!
 

KOMMENTARER


» Gabbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

VAD HÄNDE MED ALLA DINA INLÄGG VA??? DU HAR INTE BLOGGAT SÅ MYCKET SOM DU SA?!?!? DET ÄR JU INTE OKEJ VAO-O

2014-01-05 // 23:13:52
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: