Ny frisyr.

Hallihallååå! 
Usch och fy, nu har jag uppdaterat dåligt igen.
Men jag mår jättebra :) har fått så mysigt hemma med adventsljus och lite ny heminredning, tänkte visa en dag hur jag har det hemma hos mig. :D
 
 
Har ny frisyr, kortklippt, nästan page. Första gången sen jag var typ 5år gammal så det är en riktigt stor omvandlig, känns extremt ovant, må jag säga. Men än så länge trivs jag finfint. Jag använder fortfarande en halv näve balsam när håret ska tvättas fast det behövs betydligt mindre nu....
Jag hade tråkigt i förrgår (tror jag det var) och sprayade håret i blåa slingor.. Det börjar gå ur nu, för jag känner mig som en liten clown! ;)
vissa klär i tokiga färger, andra inte. Jag tror inte jag gör det. Synd, det är skojigt att se annorlunda ut. 
Dålig mobilbild från igår. 
 
 
 

Jag återkommer! :)

KOMMENTARER


» CK

Nice! :DD

2013-12-17 // 10:14:07
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: