Stormen Sven

Hallå!
här sitter jag mitt i stormen Sven.
 Det var ju inte alls länge sen den förra slog till, men det hör väl årstiden till. 
Lite mysigt är det ju nog, vi har el, värme, mat hemma och jag tror inte det går någon nöd för våran del. 
Det är väl däremot lite kämpigt på landsbyggden kan jag tänka, blåser ju rejält här hos oss. (vi bor i förstad) eller..Ja, ett samhälle kan man väl säga. 
 
Eh, vad mer? 
 
Jag har nya skor. Punkt. Tycker jättemycket om dom, de är köpta för 299 :- och har kostat 599- så jag fyndade rätt rejält tror jag. Dom är av märket "Duffy" 
Naaajs! me liiike! :) 
 
Jag har dessvärre inte så mycket mer i skrivande stund att uppdatera om, så jag bromsar här och återkommer helt enklelt senare.
 
Ha det bra så länge alla människor.
 
 
 

KOMMENTARER


» KC

(y'

2013-12-19 // 11:07:45
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: