Alla hjärtans dag.

Är det idag ^^ önskar alla en trevlig sådan. Eller ja en bra dag rent generellt också. Jag är fortfarande förkyld, rösten låter aningen bättre än för några dagar sedan men jag antar att jag blivit frisk om några dagar. Sitter just nu vid köksbordet och ska äta fullkornspannkakor med hallon och honung, och till det blir det ett glas Froosh. Yummy :D jag skulle egentligen träffat min pojkvän idag, men pga min förkylning så orkar jag ju inte och jag vill inte smitta honom, dessutom så sa han till mig att han älskar mig varje dag året om, och vill inte fjäska. Hahaha sötnos. Hur som helst jag lever och är på bättringsvägen, så snart kommer jag blogga bättre igen.


KOMMENTARER


Glad alla hjärtans dag! :)

2013-02-14 // 16:43:13
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: