Hallååå!

Hej världen! Nu är det ett par dagar sedan jag skrev något här, har dessvärre inte haft pengar på mobilen = inget internet. Sånt är livet, jag lever och mår rätt bra får jag ju säga, jag är inte sjuk längre i alla fall, jag hade världens otur med den hemska förkylningen jag drabbades av för ett tag sedan. Kunde ju inte ens prata för fasen, Det var riktigt obehagligt fast å andra sidan var det väl skönt för min omgivning att slippa undan mitt obetydliga struntprat ett tag ;). och nu är det bara FYRA, jag upprepar FYRA dagar kvar till Göteborg och jag längtar ihjäl mig! Jag är väldigt taggad. Först, den 1 mars blir det 30 års festen med Galenskaparna och After Shave för tredje gången nu, och för dom som inte vet vad jag snackar om, googla. Och två dagar efter det blir det ytterligare ett besök på Lorensbergsteatern för galapremiär, då vankas det Hagmans konditori, med samma underbara gäng för tredje gången jag ser den grymma föreställningen, fast på film. Hihi :) teatern har biofilmduk också, vilket är jättehäftigt. Hoppas på två toppenkvällar i Göteborg. Stannar dock i fyra dagar men dessa kvällar är dom viktiga så att säga. Återkommer senare med mera babbel men nu ska jag äta, rawfood ofc. Hajdåååå.


KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: