2012 lista.

ÅRSREDOVISNING 2012
Vilket är ditt bästa minne från det här året? - Det är utan tvekan alla teaterföreställningar jag sett, och alla fina människor jag hunnit träffa :) Och Per Fritzells releaseparty var en stor höjdpunkt, utan tvekan
Vilket är ditt sämsta minne från det här året? - Saker jag helst vill glömma bort och som inte bör nämnas här
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? - Japp
Höll du dina nyårslöften? - Jag hade inga
Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? - Ja!
Har du varit lycklig i år? - Till och från
Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? -Det är nog en del saker trots allt.
Vilka länder besökte du? Sverige, tråkigt nog inga andra länder.
Största misstaget? - Antagligen när jag tappade min laptop i golvet så skärmen gick sönder...
Bästa köpet? - min mobil, och Sonja!
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - minst lika mycket teater står högst på önskelistan! :D
Vad önskar du att du gjort mer? - önskar jag hade hunnit med att bygga upp min självkänsla
Blev du kär i hur? - Haha, va? vilken välformulerad fråga. Ja, jag blev kär. Hur? det var ödet som avgjorde.
Vad fick dig att må bra? - K, och en annan K, och en hel del annat kul.
Vilken kändis var du mest sugen på? HAHAH!! :D ja du. Jag dömmer inte folk efter deras yrke och om de är offentligt folk eller inte, så den frågan besvarar jag inte.
Vad gjorde du på din födelsedag? - Jag var i Karlstad, och såg After Shave och Anders<3
Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? - 23 maj, 4 maj, och flera andra datum som jag glömt! ;)

I ÅR HAR JAG..
[ ] Rökt vattenpipa
[x] Blivit sårad
[ ] Spenderat över ett dygn på sjukhus
[ ] Åkt ambulans
[x] Gjort slut med någon
[x] Blivit tillsammans med någon
[ ] Hånglat med en främling
[ ] Skadat mig allvarligt
[ ] Haft ett one-night-stand
[ ] Playat någon
[x] Haft sex
[ ] Varit otrogen
[x] Gjort något jag aldrig kommer att glömma
[x] Varit deprimerad
[ ] Druckit så mycket så jag spytt
[x] Gjort något jag verkligen ångrar
[ ] Sårat någon med flit
[ ] Förlorat en vän
[x] Lärt känna någon ny
[x] Varit vaken en hel natt
[ ] Provat droger
[ ] Festat en hel natt
[ ] Varit på fler än 2 festivaler
 
Sonja är världens bästa.

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: