6 januari 2013

Hallå!
Imorgon börjar skolan, måste samla fokus för att orka med.
Per Fritzell och Claes Eriksson från Galenskaparna & After Shave ska vara med i 'Gomorgon Sverige' någon gång efter 7, så jag antar att det är en anledning till att sova i god tid, och vakna upp pigg och förhoppningsvis glad imorgon.
 
Dagsformen då? mjo, sådär? Lite lagom trött, rastlös och halvdeppig. Not much to do about it.
Har käkat väldigt gott idag, och nej.. Inte sushi, fast jag räknade ut att jag ätit sushi minst 5 gånger på 12 veckor. Det är mycket, men vafasen, man får unna sig god mat :D Man lever ju bara sitt liv en gång och då ska man ju inte tveka på att käka god mat när man kan.
Men idag blev det fullkorns-rissallad med sallad..? (DOH!) <-- Som Homer Simpsons säger. Och gurka, torkade aprikoser, paprika, majs och thousand island sås till. Det smakade very mucho goodie.
 
 
Annars vet jag verkligen inte hur jag ska skriva, det är inte mycket annat som hänt. Vill ha senaste numret av Popcorn, en tysk tidning för er som inte vet, där det finns en poster på världens finaste Bill, och den postern vill jag hemskt gärna ha på min vägg.
Den finns på Press-stop, och den affären finns i Lund, och eventuellt här i närheten, med lite tur.
MÅSTE HA!
Eller måste vet jag inte, men vill.
 Nu ska jag vara tyst, hejdå.
 
Här är maten, det ser kladdigt ut. :[
 
 
 

KOMMENTARER


» E L I N [asperger & adhd] http://xoxoelinj.blogg.se

SV: Ja, det är en klänning. Tack så mycket! :)

Hoppas helgen varit bra :)

2013-01-06 // 19:54:32
Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: