Jag finns!

Tjohej universum!
 

I'm alive! eller det har jag ju varit hela tiden, men jag har dessvärre inte haft någon internet tillgång på ett par dagar nu. Jag surfar ju på mobilen, med  3G nät, pengarna var slut och jag kunde inte få ladda på med nytt. Och nu har vi dessutom blivit med mobilt bredband från halebop, och det funkar fint. Min bror bodde ju i lägenheten brevid här innan, men han flyttade och eftersom vi delade internet med honom har detta nu försvunnit, alltså var nödlösningen mobilt, men det tycks funka fint. Lite halvkass mottagning än så länge men whatever, jag kan blogga igen! :3
 
Har fått manus till en ny föreställning som är på G in the school, 16 sidor manus, och det är ändå rätt mycket, men det blir säkert hur bra som helst, vi har hela terminen på oss att plugga in detta, så det kommer inte bli några problem, tror jag. Nu är det helg, och Emma är glad.
 
Knut Agnred är frisk och kan vara med i Galenskaparna & After Shaves föreställning igen också, och det är en sån härlig känsla. Fan, jag har ju nästan gråtit av oro för att han inte kunnat vara med pga sjuksom. Min älsklingsgubbe. :*
 
 
Livet blir mycket roligare att leva när man har udda strumpor
Mina händer ser gigantiska ut, och ja, fokusera på mobilen, tack ;]
 
 

KOMMENTARER


Vad heter du?:
V.I.P?

E-postadress: (Bara jag som ser ^_^)


URL/Bloggadress:


Kommentar: